.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل آموزش و پرورش: مدارس مازندران جای سیاسی‌بازی نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: کمتر از ۱۵ ماه دیگر انتخابات نزدیک می‌شود و ممکن است تعارضاتی در کل استان به آموزش و پرورش تحمیل شود، به جای سیاسی کردن مدرسه دانش آموزان را تربیت علمی و دینی کنیم.

به گزارش شمال نیوز، عسگری نیکزاد یکشنبه‌شب در نشست مسؤولان و فعالان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: عمده فعالیت آموزش و پرورش به سمت آموزش دینی و فرهنگی است و بیش از 100 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رسالت آموزش و پرورش رسالت تربیتی است، افزود: سال گذشته در بحث فرهنگی و هنری ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران عنوان کرد: آموزش و پرورش برای تمام طرح‌های تربیتی برنامه‌ریزی دارد تا دانش‌آموز تربیت شده تحویل خانواده و جامعه دهد.

نیکزاد با بیان اینکه مزاحمت‌های پیرامونی مانند ماهواره، موبایل‌ها کار تربیتی ما را سخت می‌کند، گفت: دانش آموز در محیط بیرون و در خانواده با مشکلات طلاق، اعتیاد و زندان به مدرسه می‌آید و بار روانی‌اش را دانش‌آموز به مدرسه تحمیل و بار مسؤولیت ما را سنگین می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران اظهار کرد: کمتر از ۱۵ ماه دیگر انتخابات نزدیک می‌شود و ممکن است تعارضاتی در کل استان به آموزش و پرورش تحمیل شود، به جای اینکه سیاسی کردن مدرسه دانش آموزان را تربیت علمی و دینی کنیم.

* فعالیت 26 دارالقرآن در مازندران

معاون فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: قرآن، عترت و نماز سه منشور فرهنگی ارزشمند و ذی قیمت است و آموزش و پرورش به این سه منشور توجه می‌کند و باید تمام سعی خود را برای تقویت این سه منشور بسیار نورانی‌ داشته باشیم.

محمد شعبانی با بیان اینکه بسیاری از دارالقرآن‌ها به علت تاسیس مدارس قرآنی تعطیل شده بود که آنها را احیا کردیم، افزود: ۲۶ دارالقرآن در سطح استان داریم که مدیران آن فعال هستند دارالقرآن‌ها مرکز تخصصی فعالیت‌های ما هستند و درسال‌های اخیر در بخش حفظ موضوعی قرآن، فعالیت‌های خوبی دارند.

وی با بیان اینکه نماز ساده‌ترین وسیله تربیتی است، خاطرنشان کرد: تاسیس نمازخانه مستقل در دستور کار ما قرار داشت که ۳۰ نمازخانه مستقل در سطح استان افتتاح و ۳ هزار متر فرش سجاده‌ای در سال جاری به نمازخانه‌های مدارس استان اهدا شد.

این مسؤول با بیان اینکه به شهدا بدهکاریم و تکلیف ما است به دور از مرزبندی سیاسی در این حوزه ورود پیدا کنیم، اشاره کرد: ۲ هزار یادواره، ۲ هزار شهید و ۲ هزار شهید شاخص در مدارس داشته باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.